Cumartesi, Şubat 06, 2010

Şifalar bizim olsun..


Gece Bora nın hafif mıkırtıları ile uyandım.Yanına gittim ve emziğini düşürmüş herhalde ondan diye düşündüm.Ama yanılmışım..Bora birden yatağında doğrulup kusmaya başladı..Bugüne kadar hiç kusmamış çocuk ne olduğunu anlamadı.Korktu, kirlenen yatağına baktı ,bana baktı, çok şaşkındı..Kucağıma aldım sakinleşsin istedim.Kucağıma almamla birlikte yine çıkardı..Ateşini kontrol ettim bişi yok..Bende şaşkın şaşkın Bora yı sakinleştirmeye çalışıp kusmasına yardımcı oldum.... Odasında temiz yer kalmadı.. Bu kadar olaya rağmen üstünü değiştirdim.Yatağını temizledim..Bora k.ıçını dönüp mışıl mışıl uyumaya devam etti..

Akşam çok yedi herhalde dedik..Bizde takip etmedik.Bir benden bir babasından bişiler isteyip yemiş..Bir süre daha başında bekledim ama bizimki mışıl mışıl uyuyordu..

Sabah kalkı hiç bişey yok yine.. Neşesi yerinde , hareketli ,cıvıl cıvıl oğlan..

Teyze döneceği için ben onu yolcu etmeye gittim..Dönüşte telefon eşimden Bora nın ayarları yine kaçtı diye.. Eve koşa koşa gittim..Ne dokundu ne oldu diye de düşünüyorum hem.. Eve bir geldim ..Bu sefer alttan atıyor bizimki..İ.shal baŞLamış şimdide.. İki kez daha kaka yaptı..Sonra azcık prinç lapası ve bir muz yedi..şimdi yine mışıl mışıl uyuyor..

Üşütse karnı burulur , halsiz olur.. Ama bizim oğlan da bunlar da yok.. Büyük ihtimalle dün fazla karıştırdı yediklerini ve mideyi bozdu..

Hayatında ilk kusma deneyimini de yaşadı böylece... :)))

Takipteyim şimdii.. Başka ters bişi çıkarsa hemen doktora götürülecek beyfendi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder