Çarşamba, Ocak 30, 2008

6 hafta + 5 gün

Merhaba minik meleğim

Annen halsiz , uykulu ve çok az yemek yiyebiliyor..Bulantılarım çok rahatsız edici değil ama yine de beni sarsıyor.. Kaç gündür mutfağa giremiyorum..Baban yemeğimi hazırlayıp önüme getiriyor..Mutfakta koku varmış gibi geliyor.Ve bu da midemi bulandırıyor....

Eminim ki içimde çok güzel büyüyorsun..Ve ben o yüzden bu haldeyim..

Göğüslerimin üzerine yatamıyorum..Çok büyüdüler ve fazla hassaslar..Geceleri çok sık uyanmaya başladım.Rüyalarım hep seninle ilgili..Sana bir sürü yeni hediyeler geldiğini görüyorum rüyamda... Bir de dün gece devekuşlarından kaçıyordum.. :)))))

Son günlerin fiks menüsü peynir , domates, kraker , badem , kuru erik , makarna... Ve dün akşam peymacunu(peynirlilahmacunu) keşfettim. onu da yiyebiliyordum..Ta ki bugüne kadar.. Şu saatlerde yine midem kötü olmaya başladı...
Allah a emanetsin yavrum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder