Perşembe, Ocak 10, 2008


Arkadaşlar merhaba
1 yıldır bekliyordum minik pirinç tanemi...En sonunda geldi.. Eşimin sperm sayısı düşüktü.Ve biz şubat ayında tüp bebek için başvuracaktık..Ve ben bugün güzel sonucu aldım..Ve HAMİLEYİMMM..
Reglim 4 gün gecikmişti..Ve ben bu sabah idrar testi yaptım ve silik çizgi ile karşılaştım.Eşimde benimle birlikte heyecanlıydı ama beni sakinleştirmek için hormonlarından çıkmış olabilir gibi saçma şeyler söyledi..İçim rahat etmedi..Eşimi işe gönderdikten sonra doğru kızılay a gittim.. Orada kan testini yaptırdım.Saat 17 de sonucu telefonda öğrenebileceğimi söylediler.Ve daha kanı alırken beni tebrik ettiler..İdrarda çıkıp kanda çıkmayan daha görmediklerini söylediler.
Saatler geçmek bilmiyordu..Ben bugün ilk defa karnımdaki bebeğimle konuştum..Birlikte çizgi film izledik.. İnşallah ileriki günlerde hatta yıllarda da onunla çizgi film izlerim..Bir süre kitap okumayı denedim ama aklım hep minik pirinç tanemdeydi..Sonra madem aklımdan çıkaramıyorum.Onunla ilgili bişeyler okuyayım dedim.Eskiden aldığım bebek dergilerini çıkardım.Ve ilk dönemle ilgili olanları okudum..Saat 17 olduğunda da telefondaki ses "TEBRİKLER.TEST SONUCU POZİTİF" dedi..
O yüzden sakın ümitsizliğe kapılmayın arkadaşlar her zaman Allah a hakkımda hayırlısını ver diye dua ettim.. Senden gelene razıyım dedim..

En sonunda dualarım kabul oldu...

Bebeğim bana ve babasına doğum günü hediyesi gibi geldi.. Eşimin doğum günü 12 ocak benim ki de 02 şubattı...

Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın...
Bugünden sonra dualarım bebeğimin sağlıklı olması ve bebek isteyenlerin de bir an önce bebeklerine kavuşmaları için olacak

Bebeğime de maşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder