Salı, Ocak 22, 2008

Bebeğim dün seninle ilk defa tanışmış olduk :)

Babişle birlikte randevumuza gittik.. Doktorumuzla önce biraz sohbet ettik.. Sonra tarihleri karıştırdı doktorumuz ve "değerlerin düşük" dedi.. Gel hemen ultrasonda bir bakalım diye içeriye geçtik..Kesemizi görünce doktorumuz benden daha fazla heyecanlandı ve "Cansucum bak bebeğim ne çok büyümüş" dedi.. Gözlerimden yaşlar akıyordu ve ben seni görüyordum..Şimdilik daha minicik nokta gibisin ama içimdesin ve benimlesin meleğim..Allah ın izniyle de böyle sağlıkla büyüyecek ve dünyamıza geleceksin....
Biz doktorla sevinirken babişi diğer odada unuttuk.. :( O bizim seslerimizi duyunca "Bende gelebilir miyim?" diyordu..Hemen onu da yanımıza aldık bebeğim..Babanda seninle tanıştı..Doktorumuz bize senin küçücük minicik resmini de verdi( Resim dediğim sadece nohut tanesi kadar birşey)..Ama olsun sen bizim minik nohutumuzsun..
10Gün sonra da kalp atışlarını duymak için gideceğiz..İnşallah onu da hayırlısıyla duyup içimiz biraz daha rahatlayacak..
Doktorumuz bana folikasit e devam ve bir de babypyrin içmemi söyledi..Bebe asprini senin bana daha sıkı tutunmanı sağlayacakmış..
Oradan çıktık bebeğim.Baban bulutlarda uçuyordu..Babanneye gittik..Resmimizi gösterdik..Onunda ilk torunu olacaksın..O yüzden çok heyecanlıydı miniğim..
Yemekten sonra evimize geldik..Hemen internetten anneane , dede ve teyzoşuna da seni göstermek istedim..Kamera ile görüşme sırasında işte torununuz dedim..İlk seferde pek anlayamadılar.Ama sonrasında seni hemen farkettiler meleğim..
Ben büyümüş deyince anneanne ve teyzen işi şakaya vurdular..Şimdi nohut,Fasulye olunca evlendirirsiniz artık diye.. Ama deden dayanamadı.. Maşallah deyin..Nazar deydireceksiniz diye biraz onlara kızdı..
İşte böyle miniğim..Bu dünyaya daha gelmeden herkes seni çok sevmeye başladı bile..Bir de yüzünü gördüğümüzde neler hissedeceğimizi bilemiyorum..

ALLAH A EMANETSİN MELEĞİM !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder