Perşembe, Ocak 03, 2008

Yogaya başlıyorum!!!

Dün akşam yoga ya başlama kararı aldım.. Ne kadar başarılı olabilirim evde tek başıma bilemiyorum.Ama denemekte fayda var.
Gidip hemen bir kitap aldım.Hareketleri gösteren ve yogayı anlatan.. Güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.Umarım bana bir faydası olur..
"YOGA YOGANIN GÜZELLİĞİ"
Bu kitabı seçmemdeki asıl amaç arka bilgi yazısıydı..Tam beni anlatıyor diye düşündüm...
Daha önce yoga yapmayı hiç denememişseniz bile bu kitaptan yararlanabilirsiniz.Hareketleri kusursuz yapmanız,olduğunuzdan farklı biri gibi davranmanız gerekmez.Daha iyi isağlıklı,güçlü ve dinamik bir yaşam sürmek istemeniz yeter de artar!
Yogaya şimdi azıcık ucundan başlayıp bebişim geldiğinde de doğuma kadar devam edip sonra bebişimle çocuk yogasına geçerim diye düşünüyorum..Tabii ben bu işi kıvırabilirsem eğer ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder