Salı, Ocak 01, 2008

Gitti 2007 Geldi 2008

Geldi gelecek derken yeni yıl akşamını da geçirdik.
Hayatımdaki en sakin yılbaşı gecesini geçirdim..Ama iyi de geldi doğrusu...
31 Aralık sabahı kocişi işe gönderdikten sonra başladım bir güzel evimi temizlemeye..Ohh iyi de oldu..Misler gibi girelim yeni yıla :)
İstanbul da büyük su kesintisi yaşanacak dediler..O yüzden 2 - 3 günlük yemek işinide bitireyim ki o günlerde çok işim çıkmasın.Su olmayınca benim elim ayağım bağlanır yoksa..
Sıra geldi benim akşam için hazırlanmama.. Günün anlam ve önemine göre kırmızı ojelerimiz sürüldü :) Saçlar fönlendi.. Makyaj da yapıldı.. Tamamdır.Saat 3 de hazırdım. Saolsun kayınvalidem yılbaşı akşamı bizi yemeğe davet etti.. Ve bende 5 çayına da yetişirim diye erkenden gittim..Akşam yemeğine kadar muhabbet sohbet..Kocişin çocukluk anıları falan derken akşam oldu.Kociş de geldi..
Soframız çok abartıdan uzak ve kayınvalidem şeker hastası olduğu için hafif yemeklerden oluşuyordu.. Aslında böylesi çok da iyi oldu.Yoksa patlayacak gibi hissediyor insan önünde bir sürü güzel, lezzetli yemeklerden yeyince..Biz de sağlıklı hafif yemekler yedik.

Yemek faslını biraz uzun tutalım dedik ama Tv de avrupa yakasını görünce yine işler karıştı.Bir an önce yemeği yeyip onu izlemeğe geçtik.. Dizideki tüm karakterler süperler.. :))
Biraz da hatıra olsun birer anımız olsun istedik ve fotograflar çekildik..Burada sadece birkaçı






Saat 22:30 gibi evimize geldik..Planımız şarap içip yılbaşı ağacımız altında romantik romantik takılmaktı.. Ama şarabımızın bozuk çıkması bütün planı suya düşürdü:))
Bizde pijalarıma, terlik , tv ve gazoz ile romantik yerine ormantik takıldık..



Aşkım yanımda olduktan sonra öyle ya da böyle yeni yılı karşılamışım ne farkeder ki..
Aklımda yine dileklerimle 00:00 ı karşıladım.. Birisi aşkımla sağlık , mutluluk ile yaşamak. İkincisi ise bu mutluluğumuzu perçinleyecek minik melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder