Perşembe, Ocak 03, 2008

Kar Yağdı Süperr


Oleyy !!!!!
Bu sabah yılın ilk kar görüntüsü ile uyandım..
Mükemmel bir şeklide güne başladım.
Kociş benden önce uyanmış..Kahvaltıyı hazırlamıştı... Miss gibi demlenmiş çay kokusu ile uyanmak... :)
Kendime geldikten sonra mutfağa çağırdı kociş beni.. "Bak Kar yağıyor" dedi.Önce inanmadım.Ama mutfağa gittiğimde az da olsa kar yağıyordu.. Çok güzel bir duydu..
Ama bir yandan da üzülüyorum.Dışarıda evsiz olan bir sürü insan var.Bu soğukta ne yapıcaklar?? Allah yardımcıları olsun..

Bende kar manzarası eşliğinde kocişe ekmek kızarttım.. Çok güzle bir kahvaltı ettik.. Güne güzel başlayalım ki günümüz güzel geçsin..

Resimdeki kadar çok kar yoktu sadece biraz atıştırdı ama özlemişim sanırım kar ı... Bembeyaz bütün kirleri örten duvak gibi...

Böyle bir manzara karşısında yapılacak en güzel şeyler nelerdir :
Bence

* Pencerenin önünde ayaklarını uzatıp kitap okumak

* Sıcacık bişeyler içmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder