Çarşamba, Ocak 09, 2008

Bebeğim Sana

Merhaba minik tavsanım...



Bu hafta senin bize daha çabuk gelmen için babanla yine droktorlarda koşturmaya başlıyoruz... Herşeyden önce babişinin sağlığı. o genel sağlık testlerini yineliyor. İnşlllah kolesterol u iyi çıkar.. Bu gün gidip onun test sonuçlarını alacağım..

Haftaya da yine benim ve onun doktorları ile görüşüp , hangi yollardan gideceğimize karar vereceğiz..
Geçen iki aydır aslında senin gelmene çok takılmıyorum gibi sanıyordum..Ama ilk defa reglimde gecikmeler yaşıyorum..Geçen ay 1 gün gecikmişti.Bu ay da 2 gün oluyor bugün ile.. Ama bu ay hiç bir belirti yok...Nötrüm gibi geliyorum kendime ama geceleri bilinç altım kontrolu eline alıyor olmalı ki sürekli kabuslar anlamsız bebek rüyaları görüyorum..EE tabi ben geceleri rahat uyumayınca babişi de uyutmuyormuşum..
Allahtan gelene razıyım diyorum hep.. Dualarım hep böyle..Hakkımızda hayırlısını versin inşallah bize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder