Pazartesi, Aralık 24, 2007

Bayram Günleri

Bayramın birinci günü öğlen yemeği için Hikmet anneme gittik miniğim... Orada güzel ve hafif bir yemek sonrası Bursa yolculuğa çıktık...

Bursa -İstanbul yolunu ilk defa bu kadar boş görüyordum.. Tek tük arabalar vardı...Arife gününün trafiğini tahmin edemiyordum..
Neyse 3 saatten sonra Bursa daydık... Annemleri çok özlemişim... Onlara götürdüğümüz hediyeleri çok beğendiler... Büyükleri daha fazla bekletmeden babaannem ve dedem ile bayramlaştık.. Sonra da anneanneme gittik.. Çok şaırdı bizi görünce.. Onunla de resimler çekildik.. Ama bir sözü beni çok üzdü.. Keşke resim olayını hiç çıkarmasaydım dedim.. "Ben ölünce bakarsınız artık resimlerime"dedi... İçim çok kötü buruldu.. İçim acıdı...



Çok yorucu bir gün geçirdik baban ve ben miniğim :)))



İkinci günü sabah Gamze-Serkan çiftinin evine gittik.. Kahvaltıya davetliydik..Miniğim onlarda bizim seni beklediğimiz gibi kendi meleklerini bekliyorlar bir an önce gelsin istiyorlar..
Çok süperr bir kahvaltı yaptık... Resimleri aşağıda



biraz ayrımcılık yaptık.Bayanlar ve erkekler olarak fotoğraflandık :))


Bir de minik adam Ege miz vardı yanımızda "Kızlar Gelebiler miyim?" diyen




Böyle el öperek öpüşerek bol bol grip mikrobu alarak bayramı bitirmiş olduk.. Bayramın dördüncü günü akşamı da şok bir kararla yola çıktık.. Pazartesiye sarkıtacaktık dönüşü ama Zerhan gidelim dedi..İzmit otobana kadar herşey süperdi..Yolda gayet iyi ilerliyorduk. Fakatt otobana girince Bolu tarafından gelenlerle birleşince yol çekilmez oldu.. Bazı yerlerde tamamen durduk.. Neyse 1 saatlik rötarla İstanbul a evimize geldik..Allah a şükür kazasız belasız yolculuk geçirdik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder