Salı, Aralık 18, 2007

Mitoloji kitabım


Birkaç ay önce aldığım ve birkaç sayfasını okuyup kenara kaldırdığım bir kitabı elime aldım.Büyük ve kesin kararlılıkla bu kitabı bitirmek istiyorum.. Çok merak ederek aldığım bir kitaptı bu ama okudukça ders kitabı gibi gelmeye başladı.. Biraz ağır bir dile yazılmış ya da benim için ağır bir dil :))
Neyse hep merak ederdim Mitolojiyi.. Eskiden insanların nelere inandıklarını.. Denizler tanrıçası , ateş tanrısı falan.. Umarım kitabı bitirdiğimde hepsi hakkında bir fikir sahibi olacağım..
Antik Yunan'da Mitoloji - Masallar ve Söylenceler

Okduğum birkaç sayfadan aklımda kalanlar
Ben Atena yı erkek sanardım.. Ama o Bilge Bakire'ymiş.
Artemis gebe ve loğusa kadınların koruyucusuymuş..
Bazı sayfalarda isimleri ezberlemeye çalışırken yakalıyorum kendimi.. Sanki tarih sınavına hazırlanan bir öğrenci gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder