Cumartesi, Aralık 08, 2007

Merhaba
Bugün günlerden cumartesiydi ve biz bir hafta öncesinden yaptığımız programı yarım da olsa gerçekleştirdik..

Bugün Karşıya yani Eminönüne geçtik.. Mısır çarşısını ve kapalı çarşıyı gezdik.. Buraya bayılıyorum ama bir o kadar da beni korkutuyor insanların kalabalığı....

Sanırım daha alışamadım bu koca şehre....

Şansımıza bugün hava da çok güzeldi... Güneşli pırıl pırıl bir hava vardı.. Ayaklarımız yorgunluktan ağrıyana kadar yürüdük.. İyi ki sabah erken saatlerde gitmişiz.Öğleden sonra çok kalabalık oldu..İğne atsan yere düşmez misali...
EE tabi oraya kadar gitmişken birkaç parça bişi almadan da olmazdı :)

Sonrasında resimde gördüğünüz lezzetli adını ilk kez duyduğum ve kendisiyle tanıştığım köfteleri büyükkk bir iştahla yedim... Kendisinin adı "FİLİBE KÖFTESİ"ymiş.Ben tanıştığıma çok memnun oldum açıkcası.. Resim en kısa zamanda gelecek.
Yarın da misafirlerim olacak.. Uzun zamandır görüşmediğim liseden arkadaşım ve anneciği gelecekler evime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder