Perşembe, Aralık 06, 2007

Merhaba minik bebeğim
Daha sen hayatımızda değilsin.. Sadece planlarımızdasın..İnşallah en kısa zamanda bizim de hayatımıza girersin ve bizim de çekirdek bir aile olmamızı sağlarsın..Senin gelmeni dört gözle bekliyorum.. Bir yıl oldu bebeğim..
Her ay aynı heyecanla gelmeni bekliyorum.. Her ay seni beklerken gelen hüsran beni daha da üzüyor.. Sanki zaman geçtikçe bize daha da yaklaşacağına bizden uzaklaşıyorsun gibi hissediyorum…2007 yılının ilk ayları baban ve ben artık bir meleğimiz olsun istiyoruz.. Hemen gidip kitaplar, dergiler , cdler aldık… Ki sen geldiğinde acemi olmayalım.. Senin için her şeyin en iyisini yapabilelim…Babanda bende iki üç ay bu kitapları elimizden bırakmadık..Hepsini bir çırpıda okuduk…
Sanki sen hayatımıza girmiştin bile.. Televizyonda gördüğümüz aileleri konuştuk.Biz olsak nasıl davranırdık dedik…Sen daha hayatımızda yoksun bebeğim ama biz sen daha gelmeden bilgili anne ve baba olmak için çabalıyoruz….Seni her şeyin en iyisi ile yetiştirmek için…
Bugün 2007 Aralık 05 bak bir yıl olmuş bebeğim ama sen hala yoksun.. Çok mu nazlı olacaksın merak ediyorum… Bu kadar zaman oldu gelecek misin yoksa gelmeyecek misin onu bile bilmiyoruz…
Evdeki bütün bebekle ilgili kitapları ,dergileri her şeyi kaldırdım…Onları gördükçe daha da hevesleniyorum.Ve daha hayatımıza girmediğinden daha da üzülüyorum…

Bir an önce gelmen dileğimle bebeğim!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder