Perşembe, Aralık 06, 2007

Karamsar halimm

Resim bugün ki ruh halimi çok iyi yansıtıyor....
Bugün ne kadar iç karartıcı bir hava var istanbul da ....


İçimden hiç birşey yapmak gelmiyor...Belki de dün gece iyi uyumadığımdandır.Baban hastaydı miniğim..Üşütmüş ve boğazı feci sekilde ağrıyordu.Bunlar sen geldiğinde bizim acemiliğimiz olmasın diye provalardır belki miniğim ne dersin..


Sadece seni ve babanı düşünüyorum minik meleğim...Senin ne zaman hayatımıza gireceğini ve babanın şu anda nasıl olduğunu??


Az önce bir test yaptım..Belki geleceğini birkaç gün önceden haber verirsin diye.. Ama malesef yine yoksun birtanemm.....


Allah elbette seni bize vereceği günü biliyordur ama elimde değil sana bir an önce kavuşmak istiyorum...Belki de bulunduğun yerden bu yazdıklarımı hissedersin ve gelmek için sende biraz acele edersin..Tabi ki biliyorum ki Allah ne zaman ol derse o zaman olacaksın..Önemli olan sağlıklı gelmen ve hayırlı zamanda bizimle buluşman..Bu yüzden çok dua ediyorum Allah a.. Dualarım sadece hayırlı zamanda sağlıklı bir evlat nasip etmesi için ailemize..


Babana da bişi çaktırmıyorum onu da üzmek istemem..Ama bugünlerde kötüyüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder