Cuma, Aralık 14, 2007

Merhaba meleğim

Son günlerde beni çok heveslendirdin ama bugün yine kırmızılar göründü...
Dualarım Allah a sadece hakkımda hayırlısını ver diyeydi.. Demek ki neymiş.. Bu ay hayırlı zaman değilmiş senin gelmen için...
Herşeyi düşünmüştüm bebeğim.. Dedene anneanne ne teyzene herkese nasıl söyleyebileceğimle ilgili bir sürü fikrim olmuştu.. O kadar kaptırmıştım ki kendimi seninle konuşmaya başlamıştım.. Kendimi yormamaya çalışıyordum.azıcık ağrım olduğunda hemen uzanıp dinleniyordum.. Seninle ilgili ilk defa babanla sohbet ediyorduk.. Bugüne kadar baban hep soğuk kanlı kaldı.Ben sonunda olmazsa üzülmeyeyim diye.. Ama bu ay o da çok heveslenmişti...
Bayramda herkese söyleyecektim meleğim... Müjdemi verecektim herkes bir aradayken... Ama meğer verecek bir müjdem yokmuş benim :(
Bir anlık ağlama nöbetleri geliyor bugün meleğim.. Ama sonrasında geçiyor..
Allah tan gelene razıyım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder