Pazar, Aralık 30, 2007

2007nin Hayatıma Katkısı

Merhabalar
Bugün bir yıla daha tüketmiş olmanın hüznü var üzerimde..Nedense biraz üzgün biraz da mutluyum.. 2007 yılının başından beri bebek diyorum ama bir türlü gelmedi bebeğim..Demek ki kısmet değilmiş.. Artık hayırlı zamanda gelmesi için dua ediyorum.Eğer ocak ve şubat ayında da gelmezse bizde alternatif yöntemlere başlayacağız. Allah bizlere hayırlı zamanda sağlıklı ve hayırlı evlat versin.(amin)


Bu resmi bugün bir forum sayfasında gördüm.Ve ne kadar şanslı olduğumu düşündüm. Ben ikinci kalbimi kocamda buldum.. Hayatında doğru insanı bulup onunla yaşlanmak ne kadar büyük bir mutluluk...allah herkese bizimki gibi bir evlilik nasip etsin inşallahh.. Bazan sadece bebeğe saplanıyor düşüncelerim ve elimdekilerle mutlu olmayı unutuyorum. 2007 bana bunu öğretti.Hayatta mutlu olmak için her zaman birçok sebebi var insanın..
2007 nin bana öğrettiklerini saysam;
* Ailenin ne kadar önemli olduğunu anladım
* Doğru insanı bulduğumdan emin oldum
* Bir bebek olmadan da aile olmayı öğrendim
* Etrafındaki çocukları mutlu etmenin ne kadar kolay olduğunu ve onların sevinçleriyle mutlu olmayı öğrendim
* Aile büyüklerinin kalbini çalmanın iki güzel sözden geçtiğini öğrendim
* Düğünlerin ya da aile toplantılarının akraba ilişkileri için ne kadar büyük önem taşıdığını öğrendim
* "Ohh be evim gibisi yok " dediklerinde insanların neyi kastettiklerini anladım.Artık evime her girişimde aynı kelimeler dudaklarımdan dökülüyor oldu
* Dua etmenin önemini anladım.Ne kadar çok şükredersem kendimi o kadar iyi hissettiğimi farkediyorum..İçimdeki iman gücü daha da güçleniyor.
* En önemlisi kişinin sağlığının yerinde olmasının herşeye değer olduğunu anladım
Daha bunlar gibi birçak madde vardır eminim ama şimdilik aklıma bunlar geliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder