Pazartesi, Aralık 17, 2007

Seni Seviyorum

Bugün senin için yazmaya karar verdim Bir tanem
Bana her zaman destek olansın.. Ne yaparsam beni yargılamayansın..
Biliyorum bugünlerde biraz fazla uzağım senden ama inan ki bu bilinçli yaptığım bişey değil.. Sadece yanlız kalmak kafamdaki düşünceleri toparlamak istememden... Ki hoş onu da beceremiyorum ya.. Fazla melankoliğim bu sıralar.. Belki ağlasam ,üzülsem sonrasında kendime geleceğim ama onu da yapamıyorum..
Senin yüzüne bakarekn hep gözlerim doluyor.. Ve önünde ağlamak istemiyorum.. Seni de yok yere üzmek istemiyorum..
Şimdi biraz ağlıyorum belki de akşama kendime gelirim..
Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
Eskiden
Korkardım yanlızlıktan
Korkmam artık
SEN VARSIN

SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM SENİSEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder