Cumartesi, Aralık 15, 2007



Bugün yine bir haftasonu ve yine ben ve kocişim yollardayız...
Bugün sabah 10:00 da kendimizi yine İstanbul turuna bıraktık... Bugün yine karşıya Eminönüne geçtik..Vapur da yolculuk çok eğlenceli her an farklı bir kişilikle karşı karşıya kalıyor insan.. Kociş ve ben vapur da çaylarımıız yudumlarken bir pazarlamacı başladı "Sayın abiler ve ablalar" demeye.. Ben halen alışamadım bu manzara..Neyse kendisi küçük işlevi çok bir alet tanıttı.. Kocişim hemen bundan babana alsak ne dersin dedi.. Malum babam tamirat işlerine fazla meraklıdır. Ben pek itimat etmedim adamın elindeki alete.. Ne kadar kullanılır ki, hemen bozulur dedim.. Ve nihayetinde biz o aleti aldık.. Kendisini sizlere takdim edeyim.. Daha ben bir isim bulamadım.. Ama babamın şıp diye isim bulacağına eminim..

Eminönüne geldik ve benim daha önce Kapalı çarşı ya gitmediğimi konuşurken kendimizi tramvay da bulduk..Beyazıt durağında indik.. Ve çarşının bir kapısından girdik. Bursa daki kapalı çarşı bunun yanında minyatür kaldı.. Bir an içinde kaybolacağız sandım.. Dericiler çarşısında baya bir gezdik.Ortalık turist kaynıyordu..Birkaç dükkan sahibi bizi de yabancı sandı..
Orada 4 saat yürüyerek gezdikten sonra tekrar Kadıköy ümüze geri geldik..Ama turumuz daha bitmemişti..
Kayınvalidemi de aldık. Ve eşim bizi Carefour a bıraktı. Kocişimde o arada arabamıza kış için yeni tekerlekler aldı ki kar da yağmur da bizi Bursa ya götürsün :)
Biz de Mağazalarda alışveriş yaptık..Bizim evimiz için yılbaşı ağacı ve süsleri aldık..


En son üniversitedeki evimde yılbaşı ağacım vardı.. Artık burada da oldu..
Ona baktıkça içim mutluluk doluyor... Çok güzel geliyor bana böyle süslü renkli olması...

Akşam 6 da evimize zor geldik.. Ve artık evimizdeyiz.. Dinlenicezzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder